Soweit ich gelesen habe, treten die Probleme direkt nach dem Ölwechsel auf. Ich gehe davon aus, dass beim Austausch des Ölfilters, dem Auf- und Zuschrauben, sich der ganze Kühler verbiegt und verdreht und dadurch der Motorblock reißt, was später zur völligen Trennung führt.
Ich entschuldige mich für die Google Translate-Fehler
Beiträge von Ivan.IK
-
-
Pozdrav Udo, pozdrav Roberte i CIJELI forum,
Htio bih vam se još jednom zahvaliti i nastavio bih pisati priču...... Što je ludo da ulazite u Roberta..... radi se o ovom internom, strogo povjerljivom pismu OTS br. 0CZ2 iz travnja 2019.
na primjer ovdje spomenuti
Renault Espace, Talisman i Trafic. Opasnost od loma motora 1.6 dCi (largus.fr)
(sranje kako staviti link) Molimo pogledajte gornji post.
Jučer (nakon što sam to spomenuo) mi je dopušteno vidjeti dio ovog pisma.... piše nešto o 7 godina i postupku (moj auto je još u njemu).... Govorimo o loše oblikovanom jedan lijevani dio na hladnjaku ulja koji se jednostavno otkida..... Popravak nakon prijave dobre volje u mojoj autokući trenutno skoro 21 tisuću eura......
Moram li ja kao kupac prihvatiti da je proizvođač sve tanji na materijalu i da postoje dokumentirana oštećenja koja se ne mogu otkriti/vidjeti dokumentacijom oštećenja u Njemačkoj (uključite dijagnostički uređaj)..... Ovdje je nevjerojatan broj neprijavljenih slučajeva i korisnika DEPP-a
Za Udu i ostale..... Da, vozim Megan IV BJ 02/2028 sa motorom R9M 452 .... Pošto je motor isti u MNOGIM autima, Udo me zamolio da nastavim pisati ovdje i također u forum Megan IV....uživao sam radeći svoj posao.
Za Udo....Nemam pojma ovdje....u koji bi ti časopis išao....? Kako to radiš?
Svima: prijavio sam Saveznom uredu za motorna vozila (izvješće o kvaru) prije 2 tjedna
Današnji termin.....nažalost ne možete vidjeti mjesto (previše izgrađeno)....sada plaćam 250€ i komponente su uklonjene da možemo pogledati.....Uljana slika jasno pokazuje štetu u ovom trenutku.
Sljedeći termin ponedjeljak 11.9.2023 10 sati...molim držite fige...hvala
Pozdrav Claus
Na slici se vidi samo da se ne moze gledati u hladnjak ulja.....i put ulja....druga slika pokazuje kako izgleda kad se skine.
PS MOŽE LI mi netko nekako nabaviti ovo pismo OTS br. 0CZ2 iz travnja 2019. ..... Zašto ovdje nije naveden Megan IV iako se radi o potpuno istom motoru???!
Nastavljam pisati priču.....
Zanima me da li još nešto osim hladnjaka ulja opterećuje ovaj dio motora?
Ručni mjenjač ili automatski?
Ako mogu dobiti kvalitetnije slike, hvala.
Ispričavam se zbog lošeg njemačkog, koristim Google.
-
To je upravo ono što tražim HVALA..... to je super..... kako si ovo dobio
OTS br. 0CZ2 od travnja 2019
Također se zove SRC ...... Može li netko pomoći??!!! SAMO u Francuskoj 1500 kvarova na motorima u 4 godine... Sve smo bliže broju
Französisches Forum, Probleme beginnen vor 2018
https://www.60millions-mag.com…ecensement-t53225-20.html -
Zitat
Laut einem internen Dokument des Herstellers betrifft dieser Fehler nur 1.474 in Frankreich hergestellte Exemplare, die zwischen dem 10. Dezember 2014 und dem 19. März 2018 hergestellt wurden. Für Fahrzeuge, für die keine Garantie mehr besteht, hat Renault im April 2019 einen OTS (Technical Special Operation) eingeführt, der darin besteht, den Kunden im Falle eines Defekts Unterstützung beim Austausch des Motors anzubieten. Bitte beachten Sie, dass es sich bei diesem OTS nicht um eine Rückrufaktion handelt und Kunden nicht benachrichtigt werden. Darüber hinaus variiert der finanzielle Beitrag des Herstellers je nach Alter und Kilometerstand des Fahrzeugs sowie der Einhaltung von Serviceintervallen und der Qualität des Öls. Obwohl der Einsatz von 13 bis 14 Uhr dauert, hat Renault den Kunden kein Ersatzfahrzeug zur Verfügung gestellt. Bedeuten! Glücklicherweise sind einige Händler entgegenkommender.